mojeauto.pl > Centrum informacyjne > Centrum prasowe

Centrum prasowe

W ubiegłym tygodniu, w ramach platformy mojeauto.pl, wystartował sklep z częściami i akcesoriami motoryzacyjnymi.
W dniu dzisiejszym portal finansowy Bankier.pl S.A. i niemiecka firma venture capital - bmp AG objęły wspólnie 91,9% akcji wrocławskiej spółki Internet Service S.A., prowadzącej portal motoryzacyjny Mojeauto.pl.
Serwis motoryzacyjny mojeauto.pl został uznany witryną miesiąca października przez redakcję Magazynu Internet, miesięcznika skierowanego do użytkowników sieci Internet.
Dzięki akcesji Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl do projektu realizowanego przez tele.DOM użytkownicy dekoderów kablowej TV cyfrowej uzyskali dostęp do obszernego źródła informacji z dziedziny motoryzacji.
Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl nieprzerwanie od kilku lat jest czołowym dostawcą najnowszych informacji i ciekawostek ze świata motoryzacji. Aktualności publikowane w serwisie mojeauto.pl dostępne są także bezpośrednio z aplikacji Cafe News.
Na stronach serwisu motoryzacyjnego mojeauto.pl www.nowe.mojeauto.pl/foteliki pojawiły się najnowsze testy fotelików samochodowych niemieckiego automobilklubu ADAC. Publikowane od 2003 roku testy cieszą się dużym zainteresowaniem zmotoryzowanych rodziców dbających o bezpieczeństwo swoich pociech.
Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl opublikowała najnowszy raport awaryjności DEKRA. Raport powstał na podstawie badań technicznych ponad 8 milionów samochodów przeprowadzonych przez organizację DEKRA na terenie Niemiec w 2005 roku.
Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl przygotowała i uruchomiła wakacyjny konkurs internetowy "Moje auto i ja na wakacjach", w którym Użytkownicy będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody oraz upominki. Wystarczy przesłać jedno zdjęcie z opisem i nawigacje satelitarne TravelPilot mogą mieć nowych właścicieli!
W serwisie motoryzacyjnym mojeauto.pl wystartowała odmieniona i unowocześniona edycja konfiguratora samochodów nowych. Nowy, całkowicie bezpłatny dla Użytkowników mechanizm, pozwala w dwóch krokach wyszukać wybrany samochód oraz skomunikować się ze sprzedawcą.
Mundialowa gorączka nie ominęła redakcji serwisu mojeauto.pl. W oczekiwaniu na pierwsze mecze reprezentacji, trzy bardzo ciekawe samochody: Volkswagen Eos, Audi A6 i Alfa Romeo 166, zostały przetestowane w iście piłkarski sposób!
W mojeauto.pl wystartował serwis AMI Lipsk 2006, serwis najważniejszego Środkowoeuropejskiego Salonu Samochodowego. W tym roku na odwiedzających czeka ponad 100 premier aut seryjnych i koncepcyjnych!
9 marca, podczas uroczystej gali w Warszawie miała miejsce prezentacja wyników rankingu TOP 10 mojeauto.pl. Głównym punktem gali było oficjalne uhonorowanie laureatów II edycji plebiscytu Internetowy Samochód Roku 2005. Poza główną nagrodą statuetki i dyplomy przyznano także w kategoriach: Internetowy Samochód Użytkowy Roku 2005 oraz Internetowy Samochód Używany Roku 2005.
Już za dwa dni ogłoszone zostaną wyniki rankingu Internetowy Samochód Roku 2005. Poza główną nagrodą, po raz pierwszy wręczone zostaną nagrody w kategoriach: samochód użytkowy i samochód używany.
Dobra wiadomość dla wszystkich zakochanych w......samochodach! Na stronach www.autogaleria.mojeauto.pl znajduje się już ponad 20 000 zdjęć. Jubileuszowym okazało się zdjęcie Citroena C3, który to trafił na testy do redakcji mojeauto.pl.
Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl na przestrzeni ostatnich miesięcy odnotowała rosnące zainteresowanie Internautów zakupem aut nowych. Rekordowo rozpoczął się 2006 rok. W styczniu do pracowników działu handlowego mojeauto.pl trafiło o 25% zapytań więcej niż w analogicznym miesiącu w roku ubiegłym.
Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl już po raz kolejny zmobilizowała Użytkowników do tego, by sami wybrali najbardziej atrakcyjny samochód - "Premierę Roku 2005".
Już od poniedziałku, 9 stycznia, na stronach mojeauto.pl można zwiedzić największy salon samochodowy na świecie NAIAS Detroit 2006. Serwis mojeauto.pl relacjonując to wielkie show z amerykańskiej stolicy motoryzacji zapewnia Internautom prawdziwą ucztę zmysłów.
W ramach platformy internetowej mojeauto.pl wystartował nowy serwis - "Samochody nowe od ręki". Prezentowane są w nim oferty sprzedaży samochodów nowych, aktualnie dostępnych w salonach dealerów.
Na stronach mojeauto.pl powstał serwis „Jak to się robi w Ameryce”, w którym odkrywamy fascynujące ciekawostki i tajniki amerykańskiej motoryzacji. Postanowiliśmy sprawdzić, czy amerykańska motoryzacja to wciąż prężnie rozwijająca się branża, czy może już tylko, typowe dla Stanów, show.
Użytkownicy mojeauto.pl to grupa o dużej sile nabywczej, aktywnie poszukująca informacji na temat kształtowania się cen rynku motoryzacyjnego w Polsce, doceniająca rolę Internetu jako narzędzia porównania ofert oraz świadoma możliwości zastosowania go w biznesie - wynika z najnowszych badań MegaPanel PBI/Gemius.
Strona 2 z 9